Základ úspěchu

PR články

Říká se, že nic lépe neprodá, než kvalitně napsaný PR článek. 

Základem pro úspěch PR článku je prezentovat danou službu či výrobek tak, aby z něj nebyl cítit pach reklamy. Pokud čtenář již na počátku článku zjistí, že se jedná pouze o reklamu, ve většině případů nebu číst dál a my tak ztratíme šanci jej přesvědčit o kvalitách naší nabídky. 

Stejně důležitým faktorem, jako samotná forma a styl PR článku, je i místo, kde jej publikujeme...

Cílem je, aby článek četla cílová skupina Vašich potenciálních zákazníků a proto je velmi důležité jej publikovat právě tam, kde se podstatná část této "cílovky" vyskytuje. 

My Vám v UVM-Marketing zajistíme:

  • Tvorbu PR článku, který se bude dobře číst, šikovně popíše veškeré Vaše přednosti, aniž by z něj byla cítit reklama
  • Kvalitu PR článku - článek píši vyškolení PR redaktoři s mnoha zkušenostmi, většina z nich má státní zkoušky z českého jazyka
  • Publikaci článku na webech, kde se pohybuje cílová skupina Vašich zákazníků 
  • Optimalizaci článku - sekundárním přínosem každého PR článku je i jeho indexace vyhledávači, čímž se dostanete i do popředí ve výsledcích vyhledávání a zajistíte si tak i velmi cenný odkaz na Vaše stránky

 

Pro nezávaznou kalkulaci
nás kontaktujte

Napište nám

Nebo zavolejte
+420 987 654 321

Zpracovávám...