Úspěch konverzních schopností

Optimalizace obsahu

Přední pozice ve vyhledávání ani sebevětší návštěvnost automaticky nemusí přinést výdělek. 

Navýšení navýšení o 100% nemusí jít ruku v ruce se stejně vysokým nárůstem obratu. Optimalizace obsahu webové stránky není zaměřena jen na navýšení návštěvnosti, ale musí souviset úzce i s navýšením konverzní schopnosti - tedy obratu, objednávek či poptávek. 

Optimalizace konverzního poměru

Za konverzí se skrývá určitá akce, kterou návštěvník na webu vytvoří. Každá webová stránka může za konverzi považovat více takových akcí - cílem může být objednávka, poptávka, registrace či odeslaný kontaktní formulář. 

Čím vyšší je konverzní poměr, tedy procento uskutečněných akcí z celkové návštěvnosti, tím více web vydělává a to je přeci elementární cíl každého provozovatele...

 

Pro nezávaznou kalkulaci
nás kontaktujte

Napište nám

Nebo zavolejte
+420 987 654 321

Zpracovávám...