Zvyšování konverzních poměrů projektu

A/B testování

A/B testování je marketingová metoda, která Vám pomůže testovat použitelnost aplikací, což má za cíl zvýšit konverze či konverzní poměry.S touto metodou dosáhnete lepších výsledků z hlediska koncepce svého webu. Průběh metody spočívá ve vytvoření několika variant, které mají testovací charakter.

A/B

Zpravidla původní varianta A (která se často označuje, jako šampion) je zobrazena jedné polovině uživatelů a nová varianta B ( vyzyvatel) je zobrazena té druhé polovině.  Z hlediska vývoje a dlouholetých zkušeností Vám vypracujeme pomocí této metody plán na zlepšení funkce webových stránek. Poté se již nebudete muset strachovat, zda jsou vaše stránky, reklamy, bannery dokonalé a zda by nešly nějak vylepšit, aby více upoutaly návštěvníky. Po použití testování si budete jisti, která verze reklamy/e-mailu/banneru/webové stránky je nejlepší a návštěvníci na ni nejlépe reagují.

Pro nezávaznou kalkulaci
nás kontaktujte

Napište nám

Nebo zavolejte
+420 987 654 321

Zpracovávám...